"Det kunde vara värre"

Fick en kommentar på min blogg som tydde på att jag kanske inte har det så illa som jag framställer det. självklart kan det alltid vara värre. och självklart skriver jag inte om allt i min blogg. Jag har inte min blogg till att jämföra mig själv med de svältande barnen i afrika utan jag skriver om vad som händer och sker i mitt liv. Jag är en väldigt känslomässig människa och jag talar om på ett sätt eller ett annat att jag inte mår bra.
Det finns alltid människor som har det värre än en själv men jag ser inte det som en tröst...

Just nu mår jag verkligen inte bra, jävla matförgiftning eller magsjuka... sjuuukt trött på att ligga still men orkar inte sitta upp länge så jag har inte så mkt val...

Nu ska ja sova igen tror jag...
puss på er (på avstånd!!)

/Linn

release me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0