Nej men nu vare länge sen igen

Ska verkligen försöka bättra mig!

Exarbetet tar på krafterna om man säger så... Och när jag inte pluggar är det gymnastiken. Igår var jag i gympahallar i tio timmar sammanlagt med olika genrep o sen vår friståendeträning. Jag var VÄRDELÖS på träningen!!! Kunde inte göra ett steg rätt o jag kände bara att jag drog ner laget... Men men så känner jag ibland...

Mina underbara vänner... Jag uppskattar verkligen att ni hör av er till mig o hör hur jag mår, vad jag gör och hur det går med plugget fastän jag har hur mkt som helst att göra och kanske inte hör av mig lika mycket som vanligt.... Man kan ju inte alltid skylla på alla andra... Man är ju två i en vänskapsrelation...

Jag älskar dig Johanna!!! -- hon satte sig utanför mig i parken i fredags när jag pluggade osm en galning o messade att jag fick komma ut om jag hann och orkade. Gick ut o mös med henne och Lucas i tjugo minuter innan jag var tvungen att stressa till träningen...
Det är vid såna tillfällen som jag vet att vi kommer vara vänner för alltid...

I lördags gick vi ut eftersom det är typ sista helgen innan juni som vi kan gå ut eftersom vi har tävlingar varje helg i hela maj... Vi var helena jag sofie ploy och elin:) Sedan träffade vi Jessica ute:) Det var skitkul vi förfestade och åt hos helena och sen blev det platina:)

Igår var det somsagt genrep o sen åkte jag till Pär.
Idag har jag mått sådär, har nå konstiga exem på armarna som kliar som faaan... skitjobbigt. Har alltid haft jättekänslig hy så jag antar att jag är allergisk mot något eller så men lite svårt att veta vad det är... Ska iaf till läkaren på torsdag o kolla blodtrycket, om medicinen hjälpt något så då tänkte jag passa på att fråga om detta också.
Imorn och på onsdag ska jag vicka på Sverkerskolan. Lite läskigt men det är nyttigt för mig tror jag...
På lördag är det tävling, första gången vi ska tävla på vårt nya fristående... Det ska bli spännande!! Jag ska nog också tävla på lite andra saker osm jag inte tävlat så mycket på...

Nej nu ska jag nog sova lite för att orka plugga sen... Sov skit inatt...

p.s Emma, jag fick din kommentar när jag var nääästan klar så hoppas du kollar igen;)

puss på er
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0