Helgen och början av veckan

Helgen ja... träningen i fredags med tjejerna gick bra... De har snart tävling så det är kul att de får strömma lite o köra på...
Sedan åkte vi ju på tävling i lördags... haha ja vad ska man säga laget... man måste ha nåt att jämföra med eller hur??
Friståendet var iaf jättebra o det var ju kul!!

på kvällen mös jag hos Pär. Vi satt på hans balkong i solen och drack cider o spela kort i flera timmar. Helt underbart!
Jag fick massa fräknar...haha då märks det att sommaren är på väg...
På söndagen blev det en liten fixar dag som behövdes...
Igår var det plugg som gällde, åkte iväg o intervjua en lärare till vårt examensarbete. Så nu har jag en intervju på nästan en timme som jag måste skriva av...
På kvällen tränade vi o d gick ganska bra faktiskt... blev lite trött i slutet bara på några saker men d gick över o tack vare sofies o jessicas pushning körde jag med helena tills jag blev nöjd.
När jag kom hem så står Pär med blommor i händerna som han sträcker fram till mig. Jag blev så oerhört glad. Han är så underbar...
<3

Nu sitter jag här o har lite halvångest för att jag borde ha pluggat mer än jag gjort idag, borde skrivit lite på examensarbetet men jag har helt enkelt inte orkat. Och eftersom jag vet att typ Emma M blir sur på sin håltimme om det inte är uppdaterat här så e det bäst att sköta sig på ett ställe iaf:)
Jag jobbade ju som vikarie imorse o när jag kom hem var jag så trött att jag var tvungen o vila o sen har jag lagat checken a la king så det står härliga till här... Städningen plugget o fixningen e kvar men kör väl dessa tre saker parallellt...

Valborg på torsdag och det syns här hemma ska jag säga er! Eftersom jag bor mitt i smeten så har vi dumpat allt här... tre flintastekar i kylen med diverse tillbehör, påsar med olika saker överallt, filtar o liknande... Men kul ska det bli!!

puss på er hoppas ni njuter av era liv!

if thats ok with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0