Deklarerat, pluggat och tvättat

Vad duktig jag har varit idag! Ändå känns det som att jag borde ha gjort massa mer, det är det som är det jobbiga när man har ett examensarbete som hänger över en... Men men man kan inte göra allt på en dag.

Funderar på vad man ska ha på sig imorn. ifall det blir sol vill man ju inte ha nåt linne som man får värsta bonn-brännan av utan då kanske det är smart med tubtop...? eller?
O på kvällen då kanske man ska ha jeans iaf eftersom vi ska sitta ute o det blir ju skugga hos pär där runt 18-19 tiden... blir nog några ombyten som jag har liggande hos pär kanske...

Ikväll är det avslutning med mina tjejer först, vi ska visa upp lite för deras föräldrar. Efter det är det direkt till träningen i fyrishov. Vi strömmar nog ganska mkt ikvl eftersom det är tävling nästa helg. Dessutom Våruppvisningen på söndag...spännande... jag ska vara en tv-spels figur, cruella de vil, ghost busters-jägare och ghettogymnast... vilken blandning detta kan ni ju inte missa! HAHA

Sen blir det till att åka hem o fixa lite inför imorgon... PAAAARTYY!!
champagnefrukost i parken me fia o gänget och sofie<3
sedan kommer helena o jessica dit till lunch
sedan istället för champagnegalopp ska vi dricka drinkar hos mig:)
efter detta blir det nog en powernap innan vi åker till grillning hos pär:) Där blir vi värsta gänget ska bli jättekul!!!

hoppas att det blir bra väder imorn!!

puss på er mina änglar
//Linn

truly madly deeply


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag längtar till imorgon, kommer bli superkul! med det måste bli bra väder! så ikväll blir det till att dansa soldansen :)

ses imorgon! puss

2009-04-29 @ 20:45:59
Postat av: Emma B

Bra kört idag hörru!! Och ha så skoj imorn! puss å kram

2009-04-29 @ 22:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0