Tävling i Göteborg i helgen

Kuuuul ska det bli, även om jag har sträckt mig i låret och har ont i min fot... Hoppas jag kan köra allt som det var tänkt men det får vi se. Igår hade vi träning, jag satt brevid, och provade tävlingssminkningen på Lisa, Sofie och Julia:)
De blev så snygga så!!












Sedan blev jag o Lisa så sugna på mcdonalds så vi blinka lite åt vår snälla tränare Emma som snällt gick med på vår plan<3
Så vi satt på mcdonalds kanske en timme och garva och åt om vartannat. Lisa får mig alltid på så bra humör:)<3

Stackars killen i kassan...haha, nästa gång får du be om mer kolasås till mig Lisa!!

Idag har jag skrivit klart en uppgift som jag måste göra för att jag åker imorn när vi har ett seminarium, sen har jag börjat packa och fixat me massa tävlings saker. Så nu tror jag att jag är redo för tävling:D Taggad iaf sen om jag håller eller inte det återstår väl att se...

Ikväll ska jag och Pär på bio me Fia och Oscar:) Vi ska se Eagle eye... Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag valde den men jag tänkte väl att jag blundar hela filmen eller nåt... vill ju inte att de andra ska behöva se en tråkig(asrolig) tjejfilm bara för att jag är livrädd för allt. haha. Har ju iaf Pär där brevid mig...<3

Nu måste jag kila, jag o Pär ska äta innan o han kommer snart...
puss på er

i believe

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå mcdonalds <3 hahahaha

2008-10-13 @ 14:40:25
URL: http://lisacrondahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0