Välkommen till världen lilla Lucas!

Åååå vad vi har längtat efter Dig! Du var älskad långt innan du var född!
I morse kl. 4.37 kom du äntligen!
Din mamma berättade att du vägde 4210 och var 52 cm lång.
Jag längtarlängtarlängtar tills jag får träffa Dig!

Jag är så stolt över dig Johanna du har varit så jäkla duktig under hela graviditeten!! Aldrig klagat, sett strålande ut och allt har typ varit som vanligt...

Fick precis ett mms av Dig, Lucas och du är sååååå söt!!! Massa hår på huvudet o riktigt gosig ser du ut!!!

Sedan ringde din mamma och jag fick ytterligare detaljer om dig, Du har stora fötter som mamma redan visste eftersom Du sparkade så i magen, Du blir alldeles lugn när du får ligga hos pappa och Du vill bara sova just nu.

Är så lycklig för Er!
Puss på er Johanna Anton och Lucas! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0