Igår...

Underbar kväll med min pojkvän. Den blicken, dom orden... kunde inte vara bättre.
Men nu är jag lite ledsen, han åker till London idag o är borta till måndag. Är iof jätteglad för hans skull, han ska få träffa sin syster men jag vill ju kunna prata med honom, speciellt efter fredag... undersökning...
Ajja hoppas att vi kan prata litegrann iaf även om det är dyrt.

Ska snart skjutsa honom till arlanda, sitter på mammas jobb o väntar på att han ska ringa o säga att han e klarpackad.

Ikväll har jag träning, först med mina små medaljtjejer där vi ska fira o fika och sedan med mig själv. Hoppas att det år bra o att jag piggar på mig just nu är jag helt sjukt trött. Men man blir ju taggad när det är sista träningen innan tävling:)

Efter träningen ska Lisa o kanske Helena sova hos mig... Lisa har bestämt att vi ska ha ost o kex kväll så vi får se vad som väntar oss;)

Imorgon blir det en fixar dag! Ska plugga massor så att jag har gjort klart både uppgiften till på fredag och uppgiften till på måndag eftersom jag itne kan plugga i helgen då vi är på tävling:)

-och Lisa, vi tar en roadtrip en annan gång:)

puss på er

i want you so much


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0