No air

Just nu får jag verkligen ingen luft. Är för mycket.
Och då får jag som vanligt höra " men du har för mycket, för många grupper, jag skulle aldrig orka"
Men JAG skulle inte orka leva mitt liv om jag inte hade gymnastiken där. Iaf när alla är nöjda och glada med en... annars ere rätt jobbigt det me. Man får en hel del skit o jag tror inte alla föräldrar och liknande tänker på hur mycket jobb man faktiskt lägger ner för en skitlön.
T.ex. anledningen att jag är så nere o trött nu är delvis på massa jobbiga saker men mycket kommer ifrån att jag inte har haft helg på två veckor eftersom jag åkte iväg både lördag och söndag o tävlade med olika gympagrupper. Det är verkligen jättekul men det sliter på en att gå upp så tidigt och framförallt när det blir sådär...

Usch kan jag inte bara få sova äta o träna? O träffa vännerna så klart...

Har som sagt 6 pm-uppgifter att göra, 1200 sidor att läsa och en tenta att skriva. Positivt tänkande Linn, positivt...

Ska jobba lördag mellan 11 o 16 och sedan direkt till sunnersta o vara barnvakt. Ska bli jättekul! De är sååå söta!

Imorgon ska ja bara plugga hela dagen o sen ska ja träna tjejerna <3 efter detta ska jag julia o helena till värmlands på nån gasque. Ska bli jättekul. Då kan man nog koppla bort lite av allt blääää...

Nästa vecka är det seminarium varje dag och massa uppgifter som ska ha gjorts. Fia kommer iaf hem o det ska bli skönt.
Fick en jättefin bok idag, sista dagen på praktiken. O massa kramar av eleverna. <3

Vill bara få ur mig allt så att jag kan börja koncentrera sig. Men det visar sig inte vara så lätt. Alla är upptagna med sitt. Och jag orkar dessutom inte ens prata om det egentligen.
Nej nu blev det för deppigt. Har massor att se fram emot. Ska försöka att inte få panik över tentan utan bara hare kul med allt som ska göras, tex kolla på SM både i trupp och i ag (om vi får för ploysan) ha övernattning med en av mina grupper som ska splittras efter sommaren, fixa en annan avslutning för en annan grupp, de ska kolla film o äta tacos, fixa en annan avslutning för en annan grupp, de ska ha en liten tävling plus att de måste få reda på sin sommarträning... ja jag kan rabbla hur länge som helst men äsch ska ta tag i massor imorn!

Ha det så bra allihopa hoppas ni kan muntra upp mig lite med en kommentar!:)

closed off from love, didnt need the pain

Kommentarer
Postat av: Anna

du är grym stumpan!! jag vet att du kommer fixa allt, kom bara ihåg att försöka stanna upp ibland, ta ett par djupa andetag å tänka positivt så går allt vägen för dig, det är jag helt säker på!!
saknar dig min ängel!!

2008-05-24 @ 09:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0