Gabriellas avskedsfest



Igår var det ytterligare en vääldigt fullsmockad dag. Först två examinationer i skolan... För andra dagen i rad. Hur fan lägger de schemat på vår skola egentligen? Fyra examinationer på två dagar. Heelt slut efteråt. Inte sovit så bra som vanligt.
Sedan var det bara att rusa hem, skriva lite på debattartikeln om varför man ska lära ut hållbar utveckling till våra elever och sedan ta en powernap innan jag helena o julia åkte till Bella. Fick ett roligt samtal på vägen om att vi var ganska få i jämförelse till alkoholmängden. Haha! Typiskt Bella<3

Där hade vi det riktigt trevligt! Det var champagne, vin, drinkar, och framför allt HPNOTIQ:) Min o Bellas favvis.
Vi var där riktigt länge, träffade Bellas syster för första gången - Malin hon var jätte trevlig! Vi snackade mycket om våra olika korttagningar;)
Sedan bar det av mot Stocken men kön rörde sig inte en mm så vi gick till Firman istället. Det var riktigt trevligt där! Sen blev det Max och sen efterfest hos Bella. Haha hon är så underbar! Kommer sakna henne sjuuukt mkt. Kommer märkas i allt att hon inte finns här. Vår egen duracell kanin. Slutar aldrig le eller prata<3
Kom hem runt 6 tiden i morse. Så jag sov ganska länge. Men eftersom jag ville träffa Helena innan hon åker tillbaka till Göteborg så fick ja dra mig upp ur sängen. Vi pratade lite och jag åt spagetti:) Inte så varierad kost den här veckan direkt...
Ikväll är det först träning me mina tjejer och sen ska vi fira Johanna<3 Hon fyller år på söndag men vi ska som sagt fira henne idag. Det blir kina såklart, restaurang alltså och sen eventuellt utgång. Får se om jag pallar...haha

Imorgon är det som vanligt, träning 10-12 i Gottsunda sen träning själv i Heidenstam(de reparerar ju gränbyskolan så vi får itne vara där på söndagar) och vi har tävling den 3/2 så vi måste ju träna... Efter träningen ska jag vara barnvakt till massa söta barn här i närheten. Ska bli roligt! De är så söta!

Nej nu ska jag sminka mig och bege mig mot mitt andra hem - c-hallen och Fyrishov:)
Ha det så bra alla där ute!

Baby your all that i want
When you're lying here in my arms
I'm finding it hard to believe
 We're in heaven...


Kommentarer
Postat av: jessica igen =)

Ja nog kommer vi sakna bella alltid... men alltsa vi maste halsa pa henne. Skulle inte det va sjukt kul att ta en tip till Kapstaden!? Ballt varre =P

2008-02-05 @ 10:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0