Migrän

Hade migrän i natt och fortfarande när jag vaknade så det var bara att ta en tablett ocj försöka att inte stressa upp sig över att jag blev sen till jobbet. Kom äntligen igång och tog som tur var vilen dit. Kom till ingången av Fyrishov och kom på att jag glömt min dator... SUCK 
Tog med mig panten från jobbet och åkte hem igen. Hämtade datorn (och allt annat jag glömt) och åkte till Ica för att panta och handla till möte på kvällen.
Väl på Ica upptäcker jag att jag glömt mitt Ica kort och jag som skulle köpa apelsiner för halva priset... Som tur var fick jag låna en annan kunds kort... Finns fortfarande snälla människor! Det finns hopp!
På jobbet fick jag en del gjort fastän huvudet känns som det åkt igenom en torktumlare när man haft migränanfall... 

Mötet med våra fina truppledare gick bra och sen fick jag äntligen prata med fina saknade vänner och fick dessutom söta sms... Tack för att ni finns, ni anar inte hur glad jag blir. ❤️️

Nu ska jag försöka sova och inte tänka på allt jag inte hann med idag, saker som gick dåligt utan på hur fina vänner jag har och hur lycklig man blir av kärlek! 
Puss gos natt! 

//Linn

Thank you...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0