Händelserik torsdag!

Började ganska tidigt (för att vara mig) idag och fick mycket gjort:) Var till läkaren runt lunch och fick lite intressanta aspekter osv. Han trodde att det varit ett virus och att andningsproblemen jag känner nu är för att jag fastnat med revbenen som jag brukar göra. Fick lite hjälp med detta efter träningen av Sofie så jag hoppas att jag mår bättre med detta snart! Dessutom tyckte han att jag skulle börja träna så jag fick igång musklerna igen:) OCH så förklarade han att min torra hy, tröttheten, uppsvällandet och även infektionskänsligheten beror på kortisonet... Jag vill aldrig mer ta kortison!! Sedan tog jag allergiprover också så nu får vi se hur allergisk jag är mot nötter egentligen.Fick iaf en adrenalinspruta utskriven så jag har en...  Testade dessutom pollen, pälsdjur osv.
 
Efter läkaren åkte jag tillbaka till jobbet och på eftermiddagen tog vi en sväng ner till D-hallen... Där var det typ en mässa för folk som säljer glass, fika, kaffe och te... Gissa om vi var i himmelriket:) Jag smakade olika nya glass-smaker och strössel/kex och marschmallows.... NICE!! Gott  för halsen också som känts lite krasslig idag!Dessutom blev det provsmakning av bulle också;)
 
Träningen med tjejerna gick bra - världens bästa Hilma var där och showade i början:)
 Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon väntar mys med älsklingarna, Stella och Lucas! - Det kommer gå bra Johanna, jag håller dig uppdaterad!! <3
 
Puss på er!
 
//Linn
 
I wanna scream and shout, and let it all out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0