Lunchrast

Har lunchrast på jobbet och väntar på att få värma maten. Idag blev det kö till mikron haha!
 
Fy vilken hemsk morgon. Skulle ju till spinningen ni vet. Jo sure... Var ju tvungen att läsa så jag släckte inte förrän 00.30 och sedan låg jag vaken stressad eftersom jag  "var tvungen att sova" till runt 3.00... Sedan vaknade jag 05.45 och bestämde mig för att skita i träningen och pricken man får om man inte avbokar i tid (ofta jag skulle ha ställt klockan på kvart i fem för att avboka?) och somnade om. Satte klockan på 8.00 och den måste jag ha stängt av i sömnen för jag vaknade 8.35 med ett ryck.
Kände mig så besviken på mig själv att jag inte kom upp, jag som ahde packat väskan och allt. Men men får väl försöka ta igen det imorgon på Hit-passet.
 
Nu fick jag värma min mat!
 
puss
//Linn
 
Inte en dag har gått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0