Helgen som var

Blev en riktigt bra helg! Orkade med allt planerat även om jag inte mådde helt 100 hela tiden.. 


Fredagen var en tuff dag, vaknade med ångest och hade med den hela dagen. Orkade ingenting så Pär fick förbereda kräftskivan själv. Till slut orkade jag pynta lite och göra mig själv i ordning. 
Hade en superrolig kräftskiva som slutade på flustret:) Länge sen man dansa hela natten!

Tog inte många bilder men det tyder väl på att man har kul;) 


Lördagen blev lugn, sov mest och fixade hemma. Pizza på kvällen! Mums! 

Söndagen var det dags för mig och Helena att stå på ulva igen:) 

Gick sämst av de tre gånger jag stått i sommar. Men gick inte minus iaf.. Helena sålde massor:) 

Sen blev det hem och lassa in allt, åka iväg för att rösta och sen duscha innan middagen med Da Crew på kvällen. 
Vi testade Pinchos, var sååå gott!! 

Så mysigt att få prata och bara kunna prata och umgås❤️️


Tack för den fina helgen mina fina vänner och min underbara man❤️️

You raise me up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0