Första jobbdagen efter julledigheten!

Gick bättre än förväntat idag faktiskt! 
Dagen kunde ju börjat utan ett migränanfall (kunde inte sova igår= migrän i morse ) men sedan flöt det på riktigt bra! Kom igenom alla 200 mejl, orkade träna på lunchen och fick träffa mina fina kollegor:) 
Efter jobbet hämtade jag Pär och så åkte vi till Jessica för att kolla Golden Globe (läs jag kollade sporadiskt, stickade och mobilade) och sedan spelade vi spel.
King of Tokyo blev det, ett nytt superkul spel!
När vi kom hem blev det matlåde-fix, packning inför imorgon, mys i soffan och så hann jag klart med Hannas raggisar:) 

Idag är det också exakt 500 dagar kvar tills vi ska gifta oss! Så häftigt!! Och äntligen får vi säga "nästa år gifter vi oss"!! 
Detta firades med att kolla hashtaggar för bröllopet men inget bestämdes;) 
Har ni förslag får ni gärna lägga en kommentar! ❤️️❤️️

Nu ska jag sova så det blir några fler timmar än i natt.
Puss
//Linn

In the night she's dancing to relief the pain... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0