Femte natten utan att kunna somna...

Jag är så trött. 

Fem nätter i rad utan att kunna somna...

Jag blir galen. 
Ligger bara i sängen och blir stressad av att inte känna att jag in somna. Ibland har jag haft hjärtklappning och huvudvärk ibland känner jag mig helt lugn men somnar ändå inte. 

Vad gör man??? 

Försöker träna på och göra saker som vanligt för att vara trött på kvällarna och det är jag men jag kan inte somna.

I natt läste min underbara fästman högläsning för mig, då somnade jag efter några timmar... 

Hjälp mig. - några tips?!
Tog mig igenom ett benpass idag iaf:) 

Hälsningar 
Tröttmössan

Good enough... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta två alvedon/panodil

2016-02-01 @ 22:29:05
Postat av: Anonym

Jag brukar spänna alla muskler för att sedan slappna av, och sedan typ låtsas som att kroppen sjunker genom sängen för att man är så avslappnad. Haha, låter väldigt flummigt men funkar för mig. Se till att det är lagom varmt och mörkt i rummet, kolla inte på mobil/dator precis innan osv. Gör klart jobbet när du är där och släpp det helt när du kommer hem. Checka av punkter på en lista om det är saker du måste ta tag i/göra så att du ibte tänker på det precis när du ska sova. Läs en bok! Kram och lycka till!

2016-02-01 @ 22:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0