Min fantastiska mamma

Är helt sjukt... Hur kommer det sig att just jag fått en så underbar, stark, snäll, smart och fantastisk mamma??? Hur f*n ska man kunna leva upp till det här med egna barn?! 

Hela veckan har jag känt mig låg och trött... Less och ledsen. Vet inte varför men är så mycket skit som händer... Inte mer än vanligt med mig men i världen och till mina vänner... 
Lyckats träna på ordentligt iaf och det känns bra. 
Idag lunchade jag med min fina mamma och hon märkte att jag inte var på topp såklart. Vi pratade om att jag är trött hela tiden... Att jag inte känner att jag hinner och orkar med allt jag vill och så... 
Sedan åkte jag hem och gjorde mig iordning för kvällens date med älsklingen... Låg i soffan och vilade när det plingade på dörren. Där stod mammsen med denna fina påse 
Hon hade gjort fina lådor med olika grönsaker för att jag lättare ska stå emot sötsug och ha lite mellanmål❤️️ 
"Sånt man inte alltid orkar göra själv..."
Hon är så omtänksam så jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna det... 

Blev så himla glad! 
Tack finaste finaste mamma...
Jag älskar dig! 

Sen bestämde vi att ta hem daten hit så vi kunde mysa i soffan... Så skönt! Är så kallt och deppigt ute haha! 
Vi köpte hem kinamat och myser nu framför tvn. 

Hoppas ni haft en bra dag❤️️
Puss på er
//Linn

Mama, I love you...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0