Bästa helgen på länge...

Så himla välbehövligt... Tack min fina, fina Julia för allt...❤️️

I fredags var det spinning och sen åkte jag och klippte mig i Gottsunda som vanligt:) man kan ju inte byta frisör heller, speciellt inte om man har världens bästa... Hon har gjort mitt hår sen jag var typ 10... Gjort balfrisyr, inför studenten, examen och allt! 

Blev kortare men mycket fräschare! 
Vi åkte sen och kollade på en sommarstuga som pärs föräldrar var intresserade av. 

❤️️
Sen blev det grillning med älsklingen här hemma.
Lördagen blev en toppendag med vännerna! Myslunch på stan och sen grillning hos Sofies Sofia:) 
❤️️

Jag och Julia var taggade för utgång och fick med oss de andra till Oasia:) 
Du, jag och livets frågor;)
Bästa❤️️
Sedan fortsatte jag och Jullan kvällen på Flurran in på småtimmarna! Fick skjuts hem och var nog hemma vid 3. 
Dagen efter blev lugn och skön i soffan förutom löpturen:) 

Känner verkligen att jag behövde den här helgen. 

Puss på er
//Linn

Ain't nobody loves me better... 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0