Mys-helg!

Blev en riktig myshelg som avslutning på julledigheten. I fredags åt jag lunch med lillebror och fick äntligen träffa en viss person;) så glad!!! Så söta!
Sedan blev det lite shopping innan det begavs hemåt för att städa lite och sminka sig inför kvällens mycket speciella gäst... 
Blev väldigt nöjd med sminket men spm vanligt går det inte att ta bra bilder med mobilen... 



SOM jag har längtat! Äntligen fick jag mysa med Ploy❤️️

God middag, bästa sällskapet och såå mycket att prata om! 
Kvällen fortsatte sedan på Oasia:)

Lördagen spenderades med dator, iPad och iPhone och rensade, beställde och  sparade bilder. Så skönt! Nu är 300+ bilder beställda för att sätta in i album och 6000+ bilder sparade och back-uppade på hårddisk;) skönt! 
Senare bar det av mot den blivande bruden Johanna och pysslande med inbjudningskorten:) Det bjöds på bubbel och choklad och många fina skratt! 

Så fina blev de! Björkarna har Johannas syster handmålat!! 

Söndagen spenderades på gymmet och i mjukiskläder här hemma. Underbart! 

Idag har jag varit på yoga, (tröttnade såklart och gick och körde styrka efteråt... ) och sen mötte jag upp Louise och åt lunch och fikade. Så mysigt! Roligt när man upptäcker att man har SÅ mycket gemensamt med en person som man hittills inte umgåtts så mycket med. Men det ska det bli ändring på!;)

Nu ligger jag och vilar medans älsklingen lagar middag, mådde lite illa,  tror jag har varit dålig på att dricka vatten.. 
Idag är förresten första dagen på utmaningen som jag gick med på igår på fb, 100 dagar utan godis och fika... Får se hur många dagar jag klarar, vad tror ni??;) 
100 pass innan midsommar ska självklart köras igen och jag är på pass 3;) 
Ha nu en fin måndagskväll, vi låtsas att det är helg fortfarande och väntar sedan in vännerna för spelkväll med ost och kex och kanske lite vin;) imorgon väntar jobb igen och jag ser fram emot att sätta igång! 
Puss på er. 
//Linn
You are so beautiful 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0