Mammas dag❤️️

Igår var det världens bästa mammas födelsedag! Jag fick äran att både fira med henne på lunchen och på kvällen:) 
Vi åt på scandic till lunch där hon fick sin present, ett aktivitetsarmband. Älskar att prata med min mamma, hon är så klok. 
Efter jobb, möte och träning med tjejerna kastade jag mig iväg till Fyris biografen där mamma tjejgäng och jag såg PRIDE. En mycket bra och viktig film💛💙💜💚❤️
Grattis mamma igen! 

Idag är ingen vanlig dag, idag är det VÄRLDENS bästa mammas födelsedag! Du är världens snällaste, klokaste, starkaste, mest förstående och finaste person, inifrån och ut och det finns ingen tvekan om att du är världens bästa mamma. Du finns alltid där, stöttar, peppar, lär oss, förstår och älskar oss genom allt. Du är helt enkelt bäst och jag hade aldrig varit den person jag är idag utan dig. Tack för allt min fina mamma! Jag älskar dig till månen och tillbaka... ❤️️

Mama, I love you... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0