Tre jular redan firade

Jag har redan hunnit med tre jular :)
Vi firade med mormor på hennes boende i fredags på eftermiddagen. Hon fick en uggla av oss som hon skrattade så hjärtligt till. Hon är så fin min mormor <3
 

På kvällen kom pappa och så firade vi jul med honom hos oss. Jag hade gjort raggisar som blev klara typ 2 minuter innan han kom haha och jag fick ett jättefint armband av honom. Det var väldigt speciellt och jag blev väldigt glad. Ni som förstår, ni förstår.
 

I lördags hade vi julafton hos mamma och Tobbe. De hade gjort så fint och jag älskar att vara hos dem!





Det var middag, julklappsleken (som jag förövrigt ÄGDE!), julklappsutdelning, gömmejulklappar och bara få umgås med min underbara familj.
Vi sov över där för att kunna stanna kvar länge.
 
Tack hela lilla familjen för alla tre julaftonar, jag älskar er till månen och tillbaka <3
 
 
I'll be the one to carry you home...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0