Stress är mitt mellannamn

Planering, planering, planering, jag älskar´t! Annars skulle inte mitt liv gå ihop. Så mycket man vill göra och alltid hamnar de sakerna på samma dag... Jag klämmer in 15 saker på samma dag för att hinna med allt och träffa alla och sen när jag åker från ett ställe till ett annat så får jag dåligt samvete för att jag inte kunde stanna längre och även för de jag sagt nej till så jag blir stressad både av att skynda till nästa grej samt av det jag inte gör och vad jag inte stannade på... Låter helt sjukt jag vet men sån är jag..
 
I veckan planerade jag iaf bra. Frukost lunch och middag på jobbet 3 dagar i rad och samtidigt 5 träningar på dessa dagar (3 för mig själv och 2 med tjejerna)- 2 olika träningskläders-uppsättningar i väskan och dusch grejer och annat! Ser helt sjukt ut när jag kommer hem till min walk-in efter en sån vecka. Saker överallt bara inlassade och så packar jag de nya. Städdagen blir fredagar:)
 
I fredags åkte jag med min fina Johanna till Sundbyberg för att hämta ut hennes brudklänning. Hon ser så fantastisk ut i den så jag blir tårögd bara av att skriva om den...
Sedan var tanken att jag skulle vara barnvakt till Stella men hon ordnade så jag inte skulle vara det för hon visste att jag hade bestämt med min fina kusin att ses och då hann vi få lite tid på tu man hand innan våra fina pojkvänner hängde på:) Så skönt men så dåligt samvete att jag krånglade med Johanna...
 
Sedan åkte vi hem och grillade och spelade spel hela kvällen.
Så kul att umgås, det går så länge mellan gångerna men nu ska vi bli bättre! (Eller...?)
 
Idag var det träning med våra tjejer, de är så grymma och bra redo till Svenska cupen och Juniorcupen nästa helg! Det kommer bli grymt.
Stressade därifrån hem och kastade mig på cykeln ner på stan för att möta upp Sofia Simon och Pär igen.
Vi åt lunch och shoppade lite innan de tre begav sig till Stockholm, Sofia och Simon åkte hem och Pär ska träffa alla våra vänner där som tittar på Julias lägenhet... Jag hade möte med våra fantastiska Fortsättningsgruppsledare så jag kunde inte hänga på. Ångest över det med haha. Men mötet gick jättebra och nu sitter jag här i soffan och försöker varva ner...
Vad är era bästa tips på att varva ner? Är helt ledig imorgon och det blir jag också stressad över...?! Vad är det för fel på mig?
Hjälp tack!!
 
Ha en bra lördagkväll och söndag allihopa!
Puss
//Linn
 
We all have our nights...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0