Helt slut!

Haha jag är så slut så jag kan bara skratta åt det;) 
Jobbat massor i veckan plus fredag lördag och söndag eftersom det var ledarupptakt i söndags. Vi har så goa, glada och duktiga ledare så det är så kul att träffa alla! Hade dessutom en inspirationskurs för hälften av dem och det var också kul!! Roligt när folk är positiva! 
 Idag började grupperna så har varit mentor i en skola -så mysigt! Så gulliga barn! 
Nu ligger jag död i soffan.. Migrän och ont i magen, härlig kombination. 
Blir en kväll med idol, big brother och Paradise hotell.. Jag vet... Men skönt att bara titta på nåt där man inte behöver tänka..  

I lördags hann jag iaf med en kräftskiva på kvällen:) drack pepsi Max eftersom det var jobb på söndagen men det var kul ändå!! 

Galningar...


Maat! 

Mitt hjärta! 

Min älskling!


<3

Hade min nya kjol på mig... Kanske sista gången i sommar med kjol? 

I morse när jag kom till jobbet visste nog min älskling att jag behövde lite pepp:) 

Satte den på min dataskärm så jag skulle se den hela dagen:) Myspys! 

Hoppas ni haft en superbra dag och ser fram emot veckan som kommer! 
Vad ska ni göra för kul?? 
Puss på er
//Linn

As long as you love me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0