Älskade helg...

Fredagen var fullt upp som sagt! Först VIP-shopping på hm och frukost:)
Sedan blev det hemåt med kassarna för en timmes solning på gården... Så underbart! 

Sen bar det av neråt till stan igen för spinning i värmen, så skönt att svettas ordentligt! 
Mamma kom och hämtade mig för lunch på skaris efteråt, supermysigt att få vara med henne, helt ok mat men utsikten var bäst... 




Sen in mot stan igen och mötte upp Johanna och barnen för lite sko-shopping, glass och bus;) 




Sen bar det av hemåt mot fredagsmys med älsklingen❤️️ 
God mat, fredagsgodis och kortspel:) 



Lördagen spenderades svettandes.... Först hemma när jag städade...
Sen i hallen när jag tränade tjejerna... Rörde mig inte men det rann... 100 grader typ...
Stressade hem för att fixa middagen för våra fina gäster, Eva, Andreas, Elton, Johanna och Stella❤️️
Så mysig kväll här ute!! 











Så glad över att ha så fina vänner... ❤️️
Tack för ikväll och vi ses snart igen!! 
Puss på er
//Linn

All of me... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0