Midsommar!

Hade en perfekt midsommarafton med min älskling och fina vänner! 


Vi var hos Johanna och Anton hela dagen och började med sill-lunch:) därefter begav vi oss mot Länna och midsommarstången där barnen och föräldrarna dansade och vi träffade Helena med familj där:) spelade påchokladhjul utan vinst men hade mysigt fika under tak... Kallt var ordet! 

Sen var det dags att åka tillbaka och äta och leka lite innan middagen skulle förberedas:) 






 
Fullt med barn och full fart! Kul att träffa lite nytt folk också! 
Var så mysigt att ha en lite annorlunda midsommar i år! Så glad när jag får vara med min Stellis❤️️


Haha hon är väl sådär glad att se mig men bättre än inget;) 
Johanna hade som vanligt överträffat sig själv och bjöd på middag, efterrätt och ostar m.m. 

Carros fina tårta! 

Tack sötnos med familj för en supermysig midsommarafton! ❤️️

//Linn

Sometimes you need someone... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0