Helg!!!!

Äntligen helg!! Den här veckan har varit otroligt prövande!! Sjukt mycket på jobbet, mycket klagomål och tråkiga saker, mycket stress och mycket tankar! Därför tycker jag nog att jag är värd helgen lite extra den här veckan... Helgen började på bästa sätt: med min älskade guddotter❤️️
 Hon kom till hallen och lekte lite och sen gick vi hem till oss för att titta på Pippi och sova. 





Myspys!!


Hur glad blir man inte av att vakna bredvid den här sötnosen? 

Efter frukost och lite lek gick vi tillbaka till hallen och hoppade mer på Stellas begäran;) 




Blir en rolig gymnast det här;) 
Fick en present av mig också, en overall så klart! Lite stor men hon växer i den;) 

Efter vi lekt klart kom Lucas och Johanna ocj så gick vi på java. Sen var det av mot stan innan vi gick hem för att göra ordning oss för snack och "tjöt" med värmlänningarna som är på besök... 

Nu är jag helt slut, så ska passa på att ta en skön sovmorgon imorgon för det är jag värd! 
Hoppas ni får en bra helg! 
Puss
//Linn
Ps tack för två beställningar! De är på gång!! :)

You are so beautiful... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0