Elittränarutbildning:)

Den här helgen, fredag, lördag, söndag är det Elittränarutbildning i Arlandastad tillsammans med flera tränare från oss och totalt är vi 190 personer som får bra föreläsningar, diskutera, lära oss och blir proppade med bra kunskap!
 
Man är verkligen inte van att sitta på föreläsningar längre! Tur att det är så intressant men nu när man kom hem känner man sig helt tom och slut haha! Men det är bara att ladda upp för imorgon åker vi kl 7.30 igen för sista dagen:)
 
Vi valde att bara sova en natt där för att få lite tid hemma vilket jag tycker vad skönt! Blir så himla intensivt att vara där hela helgen, blir lite mer ledighet att få komma hem en kväll. Hann precis säga hej till min älskade pojkvän innan han och en kompis gick ut på nation.
 
Jag har spenderat kvällen i soffan framför the Bachelor och nu The biggest loser.. Precis rätt, man slipper tänka haha!
 
Innan jag åkte i fredags hämtade jag mitt paket från Ivyrevel och där i fanns två fina klänningar! De är inte lika fina som på Kenza såklart men jag gillade dem iaf:)
Här är den ena
 
 
Får visa den andra någon dag om ni vill:)
 
Fick förresten en beställning av raggisar här på bloggen och är det fler som vill ha raggsockor får ni gärna höra av er! Här är några av de jag har stickat:

Nej nu blir det snart läggdags, hoppas ni haft en bra lördag och får en skön och ledig dag imorgon!
 
puss på er!
//Linn
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0