Dagens ända...

Japp ni läste rätt, jag stavar inte fel jag menar rumpa... Ska förklara...
 
Dagen startade mysigt med sovmorgon och frukost med älsklingen...
Den fortsatte inte så mysigt. Åkte ner till stan och skulle kolla på lite saker, ställde cykeln i cykelstället. Går in i affären och kollar lite. Kommer tillbaka och ska låsa upp cykeln och hör att det prasslar i buskarna framför mig... Där står en naken rumpa... En alkoholist som sket framför mig... Jag typ sliter med mig cykeln, snubblar ut i gatan och halvspringer med cykeln släpande efter mig därifrån. Blev så chockad att jag var tvungen att ringa Fia och berätta...
Ja, det är synd om folk som är alkoholister och måste gå på toa utomhus men jag blev livrädd och äcklad...
 
Dagen fortsatte iaf bättre, fick träffa min älskade Milo och mysa lite! Han somnade hos mig... Så mysigt!! Underbara älskade unge...
 
Sedan bar det av mot cirkelfysen:) Fick köra på ren vilja för orken fanns verkligen inte där. 22 timmar jobb på 2 dar kändes tror jag. Brukar ha mer energi på fredagar.
Kom hem och så blev det fredagsmys med älsklingen  <3
 
Imorgon blir det träning med tjejerna och sedan blir det överraskning för världens bästa mamma! Hihi...
 
Igår var ingen bra dag så det blev ingen bloggning. Hur kan en människa göra så mot någon?  Jävla idiot. Men nu är det helg och det är underbart:)
 
Hoppas ni haft en superbra fredag!
 
Puss på er!
// Linn
Jag ger dig min morgon... jag ger dig min dag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0