Min helg

Ännu en helg har flugit förbi. Fredagskvällen spenderades i Stockholm med fina vänner! Väldigt trevligt! Det avslutades fint också på terassen till stängning med älskade Helena och hushållsosten.. Haha! Jag köpte en ost på vägen till Stockholm när vi stannade och köpte blommor. Jag köpte den för jag varit såå sugen på rostat bröd och hushållsost till frukost i flera dagar men glömt varje gång jag handlar. Tänkte att jag skulle lägga den i bilen under tiden vi var hos Julia. Den låg där fint i baksätet på vägen hem men jag stoppar den sen i väskan för att inte glömma den när vi går upp från garaget... Sen bestämmer vi att vi ska ta ett glas vin någonstans... Haha gissa om vi skrattade när jag kom på det... Kanske inte låter så kul men det var det då... 

Lördagen var jag passare på träningen och sen bar det av till Helena och Tobias för tacos och spel:) tog hela dagen för oss att välja restaurang i chatten på fb och som ni förstod så valde vi ingen till slut utan åt hemma. Fia och Oscar var med och jag fick äntligen ge min korg till Fia som är en slags present för att hon varit  så duktig under graviditeten och bara allmänt för att jag älskar henne;) innehåller lite av varje för att pigga upp och peppa:) 

Hemma igen så slutade min lördagskväll på madrass på vardagsrumsgolvet eftersom någon snarkar så högt.. Var inte bäddat i gästrummet så det var enklare så. Alltså sov jag länge idag och fixade och donade här hemma innan det helt plötsligt var eftermiddag och då tog jag mig ett spinningpass:) 
Nu på kvällskvisten har jag lagat lyx-mat till mig och älsklingen (kött, potatis i ugn och bea;) och senare kom också lillebror och sällskapa lite:) nu gör jag ett nytt försök att sova bredvid sågverket men madrassen är ju redo i rummet bredvid:) 

Hoppas ni alla haft en fin helg och att ni mår bra.. 
Puss
//Linn

Enough is enough


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0