Det här med att sova...

...verkar inte vara min grej... Legat sen 00.00 typ och nu är klockan snart 5. Har ett tryck över bröstet som vägrar ge med sig och svårt att andas... Det har nog varit för mycket ett tag... Får ringa läkaren och kolla blodtrycket på måndag för det känns att det är högt. Jag vet vad ni alla kommer säga men det är inte lätt!!
Jag måste bli bättre på att ta det lugnt och inte stressa.. Jag vet.. Försöker men som sagt hjälper inte när det är som det är...
Men ska inte stressa upp mig över att jag nu max kommer få sova 3 timmar om jag har tur.
Ska istället se det som att det är väldigt många power-naps... Eller nåt. Hoppas ni sussar gott i era sängar!
Puss
//Linn
Sweet dreams...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0