Träning, träning, träning...

Försöker få lite ordning i kaoset... Idag var ingen bra dag förutom ett sms som fick mig att gråta av lycka under ett möte... Ibland är det bra att ha glasögon att gömma sig bakom.. Helt slut efter dagen och somnade när jag kom från jobbet. Åkte till HIT passet och gjorde av med sista energin... Skönt!
Ikväll har jag tvättat och packat inför helgens tävling i Lund. USM med världens bästa tjejer;) ska bli jättekul!

Imorgon blir det jobb, lunch med mammsen, och sedan genrep för föräldrarna på kvällen. Sen måste jag åka hem och hämta min packning eftersom vi ska vara på Fyrishov 6.45 på fredagen och jag har ingen skjuts...

Nej nu blir det sova så man orkar upp till morgonprommen imorgon:)
Hoppas ni haft en bra onsdag!
Puss
//Linn

Baby you're the best part of my dream...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0