2 mil på cykel :)

Blev 2 mil på cykeln idag då jag jobbade hos Kicki i södra Gottsunda... Jätteskönt att cykla i det fina vädret! Vi kunde dessutom sitta ute i solen och jobba så fräknarna börjar dyka upp:) nu ska jag snart iväg på ett intensiv-pass på Friskis. Aldrig vågat testa på ett men tänkte att man måste ju testa... Det är ju hemskt att man inte orkar och redan nu vet att jag kommer flåsa som en 90-åring men får tänka att det är blodtrycksmedicinen och att det blir bättre ett tag in i passet:)

Sedan är det dags att packa för Värmland så det är bara att sätta fart nu egentligen men det är ju så skönt att bara få ta det lugnt ett litet tag...
Jag jobbar halvdag imorgon iaf...

Hoppas ni haft en fin, solig tisdag!
Puss
//Linn

If I loose myself tonight, it will be by your side....

https://cdn1.cdnme.se/413539/7-3/pic_51892bd5e087c309cb5013f0.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0