Orkar inte

Man får bryta ihop ibland.. Och när jag känner att andningen blir värre igen och har ont i hjärtat( fast det säkert inte är något) så bryter iaf jag ihop. Har nu gått en månad... Och kvällen blev inte som jag tänkt mig. Suttit tyst och andfådd i soffan. Vill inte gå och lägga mig, är rädd att andningen ska slå till igen... Vad ska man göra när alla läkare säger att de inte vet och att de inte hittar något farligt iaf... Vänta fler månader??
Jag vill kunna åka till London på onsdag... Längtat så...

Jag vet att många har det värre och jag ska nu försöka ta mig samman och kolla på satc, min tanke-avvärjare i alla lägen... Hoppas er kväll varit bättre än min!
Puss
//Linn

What now??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0