Ny frisyr?

Nja men fräschare hår iaf:) äntligen kunde jag klippa mig! Bokade förra fredagen men då mådde jag inte bra..
Här nere ser ni före och efter bild:)

Efter frisören gick jag ner på stan, mötte älskling och uträttade ärenden. Mascara, solpuder, mer garn och lite rea-shopping blev det! Hur härligt är det inte med alla vår-färger?! Kolla påsen, man blir ju glad!!
På vägen hem köpte jag melodifestival-skivan till morgondagens tävling och uppvisning och sedan hälsade jag på lille-lillebror på jobbet:)) saknat så!!!

Ikväll har vi varit på middag hos pärs systers kompisar, fick väldigt god mat och efterrätt:)

Nu ät det dags att sova för imorn blir det heldag på jobbet! Uppsalajakten och uppvisning av våra tävlingstrupper:) Kom och titta vettja!

Sov gott nu allihopa!
Puss
//Linn

Its all because of you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0