Helg!!

När man varit sjuk så tappar man kollen på dagar och man har inte den där riktiga "helg-känslan"...
Den här helgen har jag äntligen fått ha helg!! I lördags jobbade jag iof hela dagen på tävling och uppvisning men så kul det är!!!
Efter det åkte vi till Helena och Tobias, kollade schlagern och sedan gick vi ut och satte oss en stund på Oasia. Älskling och jag tog det väldigt lugnt och gick hem tidigt eftersom vi båda var trötta! Idag har vi kört Lisa till Västerås flygplats, ätit pizzabuffé på Pizza Hut (namnam!!!) och sedan åkte vi till Leos lekland och busade med Stella och Lucas som var där med mamma och pappa:) mysigt!!
Sen har vi bara slappat här hemma, ätit god mat och kollat på tv:)

Nu blir det sängen, äntligen en vanlig jobb-vecka framför mig!!
Hoppas ni haft en bra helg!
Puss
//Linn

Even if the world would fall, I survive it all, because of you...
(Bästa låten!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0