Bläääää

Förstår att ni är trötta på att läsa depp-inlägg som det varit de senaste veckorna men man måste skriva av sig om man inte orkar prata av sig...
Är riktigt leds och vill verkligen tillbaka till "vardagen" igen nu. Där inte varje samtal är ansträngande och det inte är jobbigt att laga mat... Måste vara väldigt seglivat det här viruset eller infektionen eller vad det nu är.
Idag har jag varit trött men försökt jobba lite. Har haft en fruktansvärd huvudvärk så koncentrationen har inte varit på topp. Har kunnat sticka lite iaf och blev idag klar med Annettes sockor. Stickar vidare... Har riktig träningsvärk i händerna haha!

Älskling är iväg med grabbarna och kollar fotboll och jag bara önskar att jag också orkar görs något!!! Men sitter i soffan och önskar att någon skulle plinga på dörren med middagen serverad haha! Orkar inte!!

Nej nu blir det Sveriges mästerkock:)
Vad har ni gjort idag?
Puss
//Linn

Listen to the song here in my heart...


Kommentarer
Postat av: Camilla Skoglund

Ja nu får du bli frisk! Jag har hjälpt jr med läxor och kortpysslat ikväll. Laddar för fredag - mellogenrep på Friends Arena. :) KRAM!!

2013-03-06 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0