Älsklingar!

Varit barnvakt ett litet tag idag:) åt Lucad och Stella. Vi har lekt ute, busat inne och såklart fikat som man alltid gör när man är hos Johanna! Så dutig och fixar jämt! Nu ska hon få mysa i London över helgen och shoppa som en galning;) hoppas du får det bra gumman!
Nu sitter jag på bussen och har konstaterat att jag kanske ska lära mig kolla en tidtabell. Först trodde jag bussen gick 15.30 sen kollade jag när jag kom till hållplatsen och då trodde jag den gick 15.38... När klockan blivit 15.46 kollade jag igen och då byter den precis vid den här tiden så den går 15.43... Haha! Nu är jag på bussen hem iaf:)
Ska försöka hinna städa och vila lite innan älsklingen kommer hem:)
Hoppas ni har en bra fredag allihopa!
Puss
//Linn

I miss you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0