Tankar

Herregud vad saker kan verka obetydliga när man får perspektiv på saker och ting. Läste precis en blogg som skrevs av en mamma vars fyraåriga dotter kämpar mot cancer. Tårarna sprutade och humöret blev direkt depp och svart. Herregud.
Krya på dig Meja!
 
Mina små bekymmer och tankar jag har känns som en droppe i havet.
Samtidigt är det min verklighet nu och vi kan alla bara (eller snarare borde) utgå från oss själva. Jag övar på detta men självklart känner man hela tiden att det finns de som har det värre. Jag tänker på er...
 
Nu ska jag försöka få tårarna att sluta rulla och ladda upp inför att äta ute med fina vänner och älsklingen ikväll:) I helgen blir det också läger med världens bästa tjejer i Ungdomstruppen. <3
 
Alltså ingen ledig helg den här heller, tredje eller fjärde helgen i rad som har fullt upp (bara roliga saker) men ändå, säkert därför jag är så tröööött!
 
Hoppas ni får en fin fredag!
Njut av varandra!!
puss o kram
 
No parade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0