Skitdag!

Var en riktig skitdag idag...

Ska bli bättre imorn.

Kul med massa söta barn på läger och trevliga föräldrar men inte mycket annat gick min väg...
Skönt att man har så många positiva och bra personer runt omkring sig som lyssnar och kan ge bra råd. Tack fina ni<3 det är riktig vänskap det ...

Fick iaf besök på jobbet:) Hilma och Emma kom förbi<3 såå söt! Sen fick jag träffa Eva och Elton en snabbis också men var så tankspridd pga allt så jag var nog inte så närvarande. Förlåt!<3

Nu ska jag sova. Helt slut och imorn blir det tidig morgonpromme som vanligt...
Sov gott
Puss
//Linn

Shut up and drive...


Kommentarer
Postat av: Fisen

Du fick ju prata med mig ;)

2013-06-18 @ 06:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0