Lördagsjobb

Haft konferens hela dagen med jobbet, kändes lite konstigt att jobba en lördag men ändå inte eftersom det var ledigt i torsdags så imorgon vet jag liksom inte riktigt vilken dag det är...
Men som vanligt har jag planerna klara:) Blir sovmorgon (ÄNTLIGEN!) morgonpromme, lite fix och trix innan två examens-mottagningar:) Ska bli supermysigt! Det är både Julia och Therese som tagit examen och hur skönt kändes det inte den dagen man var klar med sina (förhoppningsvis) sista studier??! Var ju helt underbart!
Synd bara att älsklingen inte kan vara med, han cyklar halv-Vättern imorgon duktiga han!! Imponerad att man ens anmäler sig till något sådant... haha, uthållighet är inte min grej...
 
Kom iaf hem till någon slags musik-sammankomst utanför fönstret... Det gick väl an när de "bara" skrek-sjöng och spelade gitarr men när de plockar fram trumpeten då får det f*n vara nog... Smällde demonstrativt igen fönstret (som om de märkte det) och la mig surt i sängen... Nu är det så varmt så jag smäller av så snart måste jag öppna det igen men ska vänta lite och hoppas på att de går snart...
 
Nej nu kanske man ska sova... "Mirrors" går på repeat här och man kan ju inte avsluta mitt i en låt så får bli några minuter till...
 
Och där kom bongo-trummorna fram... Härligt...
 
Sov så gott allihopa!!
Puss
//Linn
 
Show me how to fight for now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0