Lång-helg med jobb:)

Mycket kul har gjorts i helgen, har försökt öva på att inte planera för mycket men inte riktigt lyckats... I fredags frågade iaf Sofie om vi och Helena kunde äta middag så det gjorde vi på Stationen!
Långklännings-premiär blev det för mig:)
 
Jättemysigt var det i kvälls-solen!! Sedan blev det fotbollen hemma hos mig:)
 
Igår var det som sagt konferens hela dagen och det avslutades med middag med styrelsen och sedan satt vi även ett tag på Plock lite senare. Ute såklart, jag vågade inte gå in och få ytterligare en allergisk chock...
 
Jag fick en napp eftersom de tycker jag är så ung... Undrar hur länge man blir irriterad på att höra tjatet om att man är ung? Kanske nåt år till;)
 
Idag var det examensmottagningar x2:)
Först åkte vi ut till Edeby och grattade finaste Julia och sedan bar det av till Sunnersta för att gratta finaste Therese:)
 
Tog inga bilder hos Therese tyvärr.
Å vad jag saknar mina vänner när man inte träffar dem så ofta känner jag! Hoppas vi hinner ses mer framöver - DaCrew;)
Nej nu ska jag sova, blir tidigt morgonpromme imorn och sedan blir det träning med tjejerna till sent:)
 
Hoppas ni haft en bra helg!
Puss på er
//Linn
 
Stick with you...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0