Mina fina brorar!

De är helt underbara. De är så starka, modiga och fantastiska killar så jag blir alldeles tårögd... Den ena var vaken på sms och fb hela natten med mig och hjälpte mig med olika saker och den andra ringer idag och frågar, erbjuder sig komma förbi osv. Visst, vi är inte alltid överens men vi är alltid familj. <3

Sen att de har världens bästa humor båda två gör det inte direkt sämre när man ligger i sängen och hostar lungorna ur sig...
Joel säger till mig med mysterisk röst;
"vet du vem jag såg på cykel precis??!"
"-Bert Karlsson!" kan det vara han?? han såg sådär bestämd ut...
Haha, jag sa till honom att fråga på Facebook;)

Tack för att ni finns!

//Linn

I will always love you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0