Mer snö...

Fy... Var inte så glad, varken när jag åkte till jobbet, åkte från jobbet, åkte till träningen, åkte från restaurangen eller när vi åkte hem. Det är ju så mycket svårare att ta sig överallt när det är så mycket snö!!!
Blev iaf en lång dag på jobbet med inventering, städ av kontoret(!?) promenad på lunchen och mycket jobb. Skönt att få mycket gjort! Sen hem och äta vidare till hit-passet! Skönt att slita igen! Imorn blir det hit igen, ska bli intressant att se hur kroppen mår efter två dagar hit i rad...
Vi var på restaurang med mamma moster och kusin:) jättekul att få träffa dem så mycket!! Indisk mat även om jag bara åt Naan bröd och en förrätts-sallad men god var den:)

Nu blir det film med älskling;)
Han är så fin min söt... Han kramade mig i typ 5 minuter när jag kom hem... Mys!!

Hoppas ni haft en bra dag!

Puss
//Linn

And not to worry, cause worry is wasteful...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0