Liiite bättre???!

Vågar knappt tro det men mår faktiskt lite bättre... Igår orkade jag tom spela monopol med älsklingen! Och jag vann! Jag blev andfådd av att sitta och spela men det var så skönt att orka göra nåt annat än sitt/ligga och kolla på tv och film. Har fortfarande svårt med andningen och är väldigt trött men här blir man glad för små tecken att det går åt rätt håll...
Hade förhoppningar om att orka städa lite men blev nu helt slut efter frukost så det blir en film och uppladdning så kanske jag orkar vika lite kläder iaf.
Älsklingen har varit helt underbar den här veckan, servat mig, hämtat saker varannan minut, lagat mat, gett mig medicin och följt med på alla läkarbesök... Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar min andra hälft... Får komma på något bra sätt att ge tillbaka för den här veckan..

Nu ska jag försöka koncentrera mig på filmen, Coctail med Tom Cruise.

Hoppas ni får en bra lördag!
Puss
//Linn

Addicted to love...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0