Blää

Trött på det här nu. Fick sova några timmar i natt, så länge jag inte drog djupa andetag gick det bra. Mådde bättre när jag vaknade försökte röja lite bland alla kläder och näsdukar som hamnar i hög bredvid sängen ni vet.

Nu är jag helt slut igen och har svårt att andas. Bläääää
Dessutom fick jag tråkiga nyheter nu vid lunch som jag hoppas blir bättre...<3

Hatar att vara rastlös, trött och inte kunna andas jag kan ju inte göra någonting då!!

Tvn, datorn och ipaden är mina följeslagare som varierat mellan sängen och soffan..

Hur är ert sportlov?? Underhållning eftersöks desperat!

//Linn

Stay...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Netflix! Gratis en månad. ;-) Krya-kram!!!

2013-02-19 @ 16:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0