Ängel

Min fina ängel Johanna ringde mig i morse och bad mig gå utanför dörren. Där hade hon lagt en blombukett och en fin påse med massor med gott godis och en fin lapp <3
 
Blev så himla glad, tack finaste! Och tack Lucas, det var jättebra val av både godis och blommor!!
 
Den sista läkaren jag träffade när jag var på akuten ringde i morse och jag blev jättenervös så klart. Men han sa att allt såg bra ut på lungorna iaf. Så det var skönt, men samtidigt vill jag veta vad det är för fel!
Nu blir jag andfådd av att säga en mening till Pär eller att gå från sängen till soffan så idag ska jag försöka vara jättemycket still...
 
puss på er
 
//Linn
 
himlens alla små stjärnor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0