Tredje vändan:)

Blev en tredje vända på 3 dagar till lägenheten:) några lådor i taget underlättar tänker vi och sen är vi ju så nyfikna på att se tapeterna!! De hade inte kommit upp än men kök och min Walk-in closet var målad. Superfint! Dessutom var öppna spisen nymålad, blev skitbra!! 
Längtar tills nästa lördag när allt är klart och vi får börja fixa på riktigt:)
Har fått ordentliga flytt-skador också;) varning för otränade ben men måste visa er! 


Såhär ser hela min kropp ut! Dalmatin! Haha!!

Idag har jag jobbat, jobbat, tränat flyttat och myst med älskling. En bra dag men herregud vad trött jag är!!
Imorn är sista dagen av förberedelser, sen börjar det, JSM och JNM-kval i truppgymnastik sätter igång! 
Älskling är förkyld igen så jag bara hoppas att jag står emot ett litet tag till.. 
Nu måste jag sova, puss på er!
//Linn
See my side... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0