Julen 2013

Herregud vad fort det går! Julen, som kändes så långt fram innan de där 5 helgerna jobb var avklarade och flytten var genomförd men nu är den alltså förbi. Vi firade Lill-julafton med min älskade familj i lördags hos mamma. Supermysigt med julgran, god mat (inte julmat) och mysigt sällskap. Mina brorsor höll låda som vanligt och de är väldigt underhållande måste jag säga!! 


Vi körde julklapps leken och Pär vann det mest underhållande priset tror jag haha! 
Jag vann en bok, mina egna muggar och nåt godis:) nice! 
Sedan delade vi ut julklappar och myste resten av kvällen. Fick så mycket fint och de blev glada för våra klappar så det var kul! 
Sedan blev det fixande i lägenheten på söndagen medan Pär jobbade och så åkte vi till Värmland på kvällen. Kom fram vid ett-tiden.
Måndagen spenderades med de sista förberedelserna, bland annat ett besök till Ikea och sen kaos-letande efter parkering inne i Karlstad. 
Julafton var supermysig och fin och toppades med superbra klappar! Så bortskämda vi är! 







Älsklingen hade som vanligt köpt alldeles för mycket till mig och det var superfinal saker:) 

Onsdagen spenderades i slapp-läge förutom en promenad i regnet. 
Idag har vi shoppat på mellandags-rean. Hittade jättemycket fint!! 

Hoppas ni haft en superfin jul och att den spenderades i lugn och ro med era älskade! 

Puss på er

All I want for christmas is you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0