JSM

Helgen är avklarad! Herregud vad kul det var! Och stressig, men mest kul!! 
Fullt med gymnastik hela helgen, precis som man vill ha det. Allt gick bra också, första gången som tävlingsledare och det kändes bra! (Förutom en liten snabb-visit på akuten för att jag hade migrän hela natten som inte gav sig..) åkte in vid 7 i morse och hoppades på att få nån migränmedicin (och kolla så det inte var något fel) men det kan man inte få om man äter blodtrycksmedicin som jag gör så det var till att ta alvedon.. Men det gav sig iaf där och kl 13 kunde jag vara tillbaka på tävlingen. Man vill ju avsluta det man påbörjat. 


Nu ska jag försöka sova och imorn börjar anmälningarna till vårterminen så det kommer vara full fart. 
Dags att börja planera inför lördagens flytt också! Ska bli så kul!! 
Hoppas ni haft en fin helg!
Puss på er! 
//Linn

One step at a time.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0