Fullproppad helg!

Haha känner mig nästan tröttare idag än när helgen började, det ska väl vara tvärt om... Jag gillar när det är fullt upp iof så jag ska inte klaga. I fredags var det fredagsfix som vanligt, med allt som jag inte hunnit med i veckan. På kvällen var det kräftskiva med vännerna <3

Lördagen spenderades med Ungdomstruppen på deras Kuldag:) De fick testa Judo, äta på Java, gå tipspromenad om dem själva, ha fyrkamp i badet som innebad, konstsim, höjdhopp, hinderbana och snabbhet i rutschkanan. Tjejerna är så härliga och bjuder verkligen på sig själva, vågar testa och är så härligt positiva!! Mina små hjärtan... <3

Lördagskvällen spenderades hos älskade Johanna, goddotter Stella och sötnosen Lucas. Pizza och myskväll blev det. Såå behövligt. Saknar de små liven så mycket under veckorna,,,

Idag har jag haft ledarupptakt med 80 av våra duktiga ledare och informerat lite om terminsstarten och allt:)

Efter detta åkte jag hem till älskling och vi åt lite mat, slappade och sedan dess har jag hängt i soffan, gjort amerikanska pannkakor, ätit godis och haft en allmänt skön söndag.

Nu blir det till att sätta in alla USA-bilder i ett album som jag tänkt göra läänge men som inte blivit av..
Hoppas ni också haft en fin söndag!

Puss på er
//Linn

Utan dina andetag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0