En tanke...

Jag tycker det är intressant hur mycket man fortfarande kan lära sig om sig själv... Jag har känt mig konstig, tyst och lite bekymrad de senaste dagarna och älsklingen har frågat många gånger vad det är men jag har inte kunnat ge honom något svar. Jag har inte vetat.

Idag efter att jag tränat med Helena och ätit lunch med henne, Sofie och Lisa kom jag hem och mådde likadant. Gick och la mig ett tag men det kändes inte bättre. Vi har kollat på tv och tagit det lugnt men det har inte hjälpt. Helt plötsligt kom bara känslan över mig och jag kasta mig runt Pärs hals och kunde tala om vad det är som bekymrat mig. Jag bara förstod det helt plötsligt och så fort jag berättat och fått hans härliga kärlek och kramar så mådde jag mycket bättre och kände mig mycket lugnare... Usch jag hatar min ständiga oro...

Konstigt att man kan påverkas så mycket av känslor som man inte ens vet vad det är...

Nu har vi kollat på halv åtta hos mig och jag ska strax göra köttfärssås tänkte jag:)

Det känns som söndag men jag blir glad varje gång jag kommer på att det faktiskt är onsdag och att det inte är många dagar kvar till helg:)

Hoppas ni mår bra allihopa, nu skiner solen igen!
Och GRATTIS alla ni som tagit studenten, hoppas ni hade en fantastisk dag!!! Det kommer vara minnen för livet vill jag lova!!

puss på er!
//Linn

take one step at a time...

Kommentarer
Postat av: Eva

Men vännen då! TUR att du har så mycket kärlek omkring dig!

Loveya! Puss

2012-06-06 @ 21:39:41
URL: http://evasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0